V torek, 6. 5. 2025, smo na Osnovni šoli Pohorskega odreda Slovenska Bistrica v sklopu projekta Utrinki izvedli projektno delo v obsegu 3 ur v inovativnem oddelku 2. b.

Pri učni uri matematike so učenci skozi igro in gibanje utrjevali seštevanje in odštevanje do 100 ter se srečali z osnovami računalniškega mišljenja. V uvodu so učenci s pomočjo dogovorjenih znakov sledili navodilom sošolcev za gibanje (obrat, poskok, počep) po agilnostni lestvi. Nato so v manjših skupinah reševali računske naloge, katerih rezultati so bili skriti v mreži. Vsaka skupina je morala izračunati rezultat, pripraviti zaporedje ukazov s pomočjo puščic, da je prišla do pravega polja v mreži. Učenci so tako razvijali sposobnosti logičnega sklepanja, sodelovanja in orientacije v prostoru, hkrati pa so utrjevali matematične veščine.

Sledila je angleščina, kjer so učenci utrjevali in širili besedišče s področja hrane in pijače v angleškem jeziku. Učenci so najprej s pomočjo slikovnih kartic obnovili četrtkov šolski jedilnik. Z igro Tri v vrsto so poimenovati hrano in pijačo. Sledilo je spoznavanje novega besedišča s primerjanjem dveh jedilnikov s pomočjo slikovnih kartic.  Pri dejavnosti  z labirintom so učenci sledili navodilom in tako ugotavljali, kaj je lutka Paddington jedla in pila. V dvojicah so nato sami načrtovali pot do hrane in pijače v labirintu ter si med seboj dajali navodila v angleškem jeziku. Učenci so dejavnost zaključili z osebno izbiro hrane in pijače s pomočjo sličic na stolpičnem prikazu na tabli in analizo najpogosteje izbranih živil. Pri tem so krepili jezikovno, prostorsko in logično mišljenje.

Pri spoznavanju okolja so učenci ločevali zmesi. Najprej so ponovili izraza »zmes« in »čista snov. Nato so se razdelili v skupine, prejeli različne zmesi snovi v kozarčku, ki so jih morali  raziskati in ugotoviti, katere snovi jih sestavljajo. V zvezke so zapisali lastnosti svoje zmesi in razmislili o postopku ločevanja zmesi na posamezne snovi. Postopek ločevanja so zapisali po zaporedju dogodkov, na podlagi katerega so izvedli ločevanje. Sledilo je skiciranje postopka ločevanja v zvezke in poročanje o opravljenem delu. Učenci so z navdušenjem raziskovali, aktivno sodelovali ter samostojno in v sodelovanju s sošolci izvajali naloge. Učno uro so zaključili kot ponosni predstavniki skupin, ko so drugim poročali o svojem delu.

Deževen dan smo obogatili z izzivi s področja računalniškega mišljenja, ki so v razred vnesli vedrino in spodbudili ustvarjalno razmišljanje.